Om mig

Mitt foto
Jag är en tjej på 18 somrar. Bor i Jönåker och går första året på Gymnasiet - handel. Mitt liv har haft både nedgångar och uppgångar som alla gjort mig till den person jag är idag. Ni kommer att kunna följa mig i alla min äventyr i livet. Min passion och det jag brinner för är att rida/hästarna, skriva dikter - kanske ni får några smakprov - min Pojkvän Daniel och självklart alla mina underbara vänner. Självkart kommer ja blogga en hel del om min träning :) kampen om att gå ner 20 kg till sommaren

måndag 9 januari 2012

Dag 22 de här upprör mig

hur folk ser på folk och behandlar människor här i svergie. tycker de är ingen rätt att kritisera utläningar, eller så folk behandlar folk som blir mobbade. tycker allt börjar gå ur helt totalt och skit snacka och hur föräldrar behandlar sina barn ...


fick bli ett snabb inlägg då ja kollar tv på super nany eller nått sånt :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar