Om mig

Mitt foto
Jag är en tjej på 18 somrar. Bor i Jönåker och går första året på Gymnasiet - handel. Mitt liv har haft både nedgångar och uppgångar som alla gjort mig till den person jag är idag. Ni kommer att kunna följa mig i alla min äventyr i livet. Min passion och det jag brinner för är att rida/hästarna, skriva dikter - kanske ni får några smakprov - min Pojkvän Daniel och självklart alla mina underbara vänner. Självkart kommer ja blogga en hel del om min träning :) kampen om att gå ner 20 kg till sommaren

onsdag 11 januari 2012

Dag 24 det här får mig att gråta

Det bror på lök får mig att gråta men mycket mer också. av att bara tänka tillbaka och inte se framåt och ta dagen som den kommer gör så jag gråter. när någon går bort som fans en nära gråter. jag finns mycket i livet. men de värsta som jag gråter mest till är hur fan folk kan sitta och ljuga framför ögonen på en, hur mycket en person kan ställa till med. jag förstår inte dagens samhälle riktigt. de blir bara värre och värre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar