Om mig

Mitt foto
Jag är en tjej på 18 somrar. Bor i Jönåker och går första året på Gymnasiet - handel. Mitt liv har haft både nedgångar och uppgångar som alla gjort mig till den person jag är idag. Ni kommer att kunna följa mig i alla min äventyr i livet. Min passion och det jag brinner för är att rida/hästarna, skriva dikter - kanske ni får några smakprov - min Pojkvän Daniel och självklart alla mina underbara vänner. Självkart kommer ja blogga en hel del om min träning :) kampen om att gå ner 20 kg till sommaren

tisdag 10 januari 2012

Tankar

sitter och tänker på dagen då ja fick de, jag trodde de inte var sant, men de var de choken kom hur ja skulle göra vad Daniel ville för beslut. men situatione vi var i var inte enkel, det var mycket bråk och allt, men tyvärr sket ja i vad Daniel sa han ville ha dig till världen, men ja tyckte de inte var rätt tillfel, jag har skolan häst ingen Ekonomi och för de första kanske ja ska bo hos Daniel eller ha eget, men ja vet om du hade kommit till världen och om inte våran situation var som den var skulle du vara så fin och underbar. de var så ontrolig känsla och jag älskade endå fast du var så liten. jag brukar gå och sätta ett ljus vid minnerslunden de är en plats jag har för dig även fast du aldrig fick komma till världen så finns du där, du kunde blivit något unikt vackert och underbart. men tyvärr så var de inte rätt tillfele. Belsutet blev enklare att ta då Daniel sa att jag får göra som ja vill, men var andå så var de så hårt för ja älskade dig.


känns så skönt att skriva av mig angånde de här. vist kanske de inte är de bästa men tror de är många fler som känt den här känslan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar