Om mig

Mitt foto
Jag är en tjej på 18 somrar. Bor i Jönåker och går första året på Gymnasiet - handel. Mitt liv har haft både nedgångar och uppgångar som alla gjort mig till den person jag är idag. Ni kommer att kunna följa mig i alla min äventyr i livet. Min passion och det jag brinner för är att rida/hästarna, skriva dikter - kanske ni får några smakprov - min Pojkvän Daniel och självklart alla mina underbara vänner. Självkart kommer ja blogga en hel del om min träning :) kampen om att gå ner 20 kg till sommaren

torsdag 2 februari 2012

Dikt till min underbara Pojke

Du är det bästa som hänt mig, och som kommer hända mig.
Du är vacker, fin, rolig, snäll, underbar, helt enkelt perfekt.

Dina ögon glittrar som diamanter
Ditt leende gör mig varm
Din beröring får mig att rysa

När du håller om min midja med dina armar, kollar mig i ögonen,
lägger huvudet lite på sne och ler emot mig.
Det är då jag vet att min kärlek är besvarad.

Jag älskar dig.
Nu och för alltid ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar