Om mig

Mitt foto
Jag är en tjej på 18 somrar. Bor i Jönåker och går första året på Gymnasiet - handel. Mitt liv har haft både nedgångar och uppgångar som alla gjort mig till den person jag är idag. Ni kommer att kunna följa mig i alla min äventyr i livet. Min passion och det jag brinner för är att rida/hästarna, skriva dikter - kanske ni får några smakprov - min Pojkvän Daniel och självklart alla mina underbara vänner. Självkart kommer ja blogga en hel del om min träning :) kampen om att gå ner 20 kg till sommaren

torsdag 2 februari 2012

My Day

hhaha nej men idag hare inte hänt så mycket börja ca kvart i 9 hos gunilla och plugga samhäll, sedan satt ja typ och chillade till 12.40. hade gympa 12,40 gick skit glömde gympa kläderna men skönt att bara softa :) sedan blev de admistration eller vad de heter och skriva engelska brev skit tråkigt men kanske nyttigt i framtiden. :)
älsklingen kom och hämta mig direkt efter skolan och då åkte vi hem. han laga mat till sig för ja ville inte ha de han ville ha xD.... sen gjorde ja min mat och blev makaroner och korv :) sedan blev de gymet,,

Tävlar med mig själv i gymet hade skit dålig kondis och hade ingen motivation och så fort de började bli jobbigt hoppa ja ner klarade bara 2 minuter förut, nu klarar ja 27 minuter på crosstrainen ... körde 15 minuter cykling klarade inte mer på grund av mina knän :( körde då styrka på gymets maskiner. och körde seda armhävningar, sit ups och rygg lyft körde också lite step och plankan :)

sitter nu i soffan och har de skönt kollar på Sveriges värsta bilförare , är invirvad i mitt täcke och myser med mig själv är lite trött och orkar inte mysa med Daniel när ja är helt slut efter gymet ... äter min banan och äpple med :) ska väl snart sova lite granna så man kommer upp till skolan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar