Om mig

Mitt foto
Jag är en tjej på 18 somrar. Bor i Jönåker och går första året på Gymnasiet - handel. Mitt liv har haft både nedgångar och uppgångar som alla gjort mig till den person jag är idag. Ni kommer att kunna följa mig i alla min äventyr i livet. Min passion och det jag brinner för är att rida/hästarna, skriva dikter - kanske ni får några smakprov - min Pojkvän Daniel och självklart alla mina underbara vänner. Självkart kommer ja blogga en hel del om min träning :) kampen om att gå ner 20 kg till sommaren

torsdag 2 februari 2012

Osäker

känner mig osäker känner att ja inte riktigt vet vilka jag kan öppna mig för men känner och tror ja kan lita på er två. ni är dom ända ja känner lyssnar på mig och tror inte ni säger något ja sakt till någon annan. jag känner också att ja inte riktigt vet vart ja har mina vänner känns som ja bara glider ifrån alla :( vet inte om att visa har ångest och  jätte stora problem, men varför sitter dom och skriver vilka finns för mig ingen finns för mig när ja mår dåligt . men jag finns här men ni hör inte av er. det är bara ringa och säga kan vi träffas behöver prata ut eller något. men de är svårt att stå upp för sina vänner när ni inte säger hur ni mår hur ska ja veta att ni behöver hjälp när ja aldrig träffar er.

Mina mål var att gå ner i vikt
sluta röka
och börja planera
men efter att börjat planera min vardag verkar de som de inte funkar med mina vänner. de går inte att höra av sig mitt på dagen och fråga kan vi vara varje gång sen bli sur för jag säger nej. hör av er en dag innan eller alla fal innan kvällen innan du hade tänkt att vara med mig. ja planerar mina dagar för att hinna med skolan gymmet och att äta . de blir så man måste planera för att få allt att gå i hopp


aja kände bara att jag behövde skriva ut lite

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar