Om mig

Mitt foto
Jag är en tjej på 18 somrar. Bor i Jönåker och går första året på Gymnasiet - handel. Mitt liv har haft både nedgångar och uppgångar som alla gjort mig till den person jag är idag. Ni kommer att kunna följa mig i alla min äventyr i livet. Min passion och det jag brinner för är att rida/hästarna, skriva dikter - kanske ni får några smakprov - min Pojkvän Daniel och självklart alla mina underbara vänner. Självkart kommer ja blogga en hel del om min träning :) kampen om att gå ner 20 kg till sommaren

tisdag 13 mars 2012

40 sanningar om mej själv



1. Fullständigt namn? Carola Eva Maria Kristensen
2. Min födelsedag? 21/7
3. Den bästa vännen? Malin
4. Den som senast kramade dig sist? Daniel   
5. Den som senast kysste dig? Daniel♥
6. Personen du senast såg? Daniel ♥
7. När grät du senast och varför? Här om dan för dom ja saknar otroligt mycket
8. När skrattade du senast och varför: Igår för min kille är så korkad  ♥♥
9. Den du senast skrek åt? Wille
10. Favoritlåt?  http://www.youtube.com/watch?v=KtNYA4pAGjI&ob=av3e
11. Favoritfärg? lilla, röd, svart, rosa
12. Roligaste personen du vet? Daneil ♥
13. Den du senast var tillsammans med? min pojkvän OMG vad annars :D
14. Relationen till personen just nu? tillsammans ♥
15. Vill jag ha tillbaka mitt ex? Nej!
16. Det jag senast åt? Gurka
17. Det jag senast sa? Men Hon förstår inte mh hej då. tack tack
18. Den som senast smsade mig? Cia min syster
19. Den som senast som ringde mig? Katarina min soc
20. Den jag senast höll handen med? Emy Malin och Eriks barn
21. Drygaste personen jag vet? Erik
22. En snygg kille? Daniel ♥
23. En snygg tjej? Lina ♥
24. En söt kille? Elliot min syster barn ♥
25. En söt tjej? Emy ♥
26. En gullig kille? Daniel
27. En gullig tjej? Malin ♥
28. En jag saknar? Daniel ♥
29. Vilken färg har din tandborste? Lila.
30. Vlken färg har din bh just nu? Har ingen på mig :P
31. Vilken färg har dina trosor/kalsonger? Ljusblå
32. Den med finaste ögonen? Daniel ♥
33. Den med finaste leendet? Daniel ♥
34. Den med bäst humor? Hahaha vet inte men pontus i klassen är riktigt rolig :P
35. Ditt humör just nu? Glaaaaad! :*
36. Nån du bara måste träffa snart? Min Familj, Syskon barn
37. Nån du skulle vilja lära känna bättre? Lina
38. Har du haft din första kyss än? Ja.
39. Har du strulat med minst 2 pers? Ja.
40. Hur lång är du? 160 typ. :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar