Om mig

Mitt foto
Jag är en tjej på 18 somrar. Bor i Jönåker och går första året på Gymnasiet - handel. Mitt liv har haft både nedgångar och uppgångar som alla gjort mig till den person jag är idag. Ni kommer att kunna följa mig i alla min äventyr i livet. Min passion och det jag brinner för är att rida/hästarna, skriva dikter - kanske ni får några smakprov - min Pojkvän Daniel och självklart alla mina underbara vänner. Självkart kommer ja blogga en hel del om min träning :) kampen om att gå ner 20 kg till sommaren

måndag 12 mars 2012

problem ?

nej satt och fundera lite nu när ja inte gör så mycket mer nu när ja är sjuk och måste ta de lugnt , fundera på hur folk tänker och ser om mig, jag är stark jag har gått igenom väldigt väldigt mycket i liten ålder allt från bråk med pappa och han ex , folk som dödshotat min pappa, folk som hotat mig har haft en kille som misshandla mig stöp mig tvinga mig till saker, jag har gått igenom mycket i mitt liv och de har gjort mig så otroligt stark jag har aldrig haft någon vän som riktigt stöttat mig och funnits där jag har fått kommit upp på egna ben.

Men jag är stolt vet inte hur många gånger ja har försökt ta mitt liv men inte gjort de på grund av att ja vet livet blir bättre och de har de har världens finaste kille värdens finaste son uppe i himlen och mitt liv är så perfekt.

ja skiter i att pappa inte finns för mig eller mamma aldrig frågar hur ja mår för ja har mina två bästa vänner Lina Och Pontus :) jag har Natali någonstans där ja inte riktigt vet. och ja ja nöjer mig.

Någon ja kan säga till alla som läser min blogg
det kommer svåra dagar i livet då allt känns skit känns inte som de finns något att leva för men tänk livet förändras, du kommer träffa den perfekta Kvinnan/Mannen i ditt liv kunna göra så din släkt blir större och att din generation går vidare, utan dig kommer inte dina barn till eller barnbarn tänk vad du kan göra för värden, finns så otroligt många positiva saker med livet och ja hoppas att folk inser det,

jag har vart mobbad slagen mina föräldrar har inte bryt sig om mig, min släkt alla har klagat på min vikt och sakt dumma saker  har hänt mycket i mitt liv men här står jag en idag och är världens lyckligaste tjej :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar