Om mig

Mitt foto
Jag är en tjej på 18 somrar. Bor i Jönåker och går första året på Gymnasiet - handel. Mitt liv har haft både nedgångar och uppgångar som alla gjort mig till den person jag är idag. Ni kommer att kunna följa mig i alla min äventyr i livet. Min passion och det jag brinner för är att rida/hästarna, skriva dikter - kanske ni får några smakprov - min Pojkvän Daniel och självklart alla mina underbara vänner. Självkart kommer ja blogga en hel del om min träning :) kampen om att gå ner 20 kg till sommaren

måndag 12 mars 2012

ojoj har typ inte bloggat alls på sistonde

Blev tyvärr sjuk i torsdags börja med illamående hemma hos Nina som gick över till att ja spydde blod blev akuten men va gjorde dom dom sa gå hem och vila, Dan efter tänkte ja de här är väl ingenting så åkte ut med Daniel till stallet men oj då fick värsta allergi och astma anfallet, resultatet blev en jävla förkylning skit ont i halsen har börjat hosta upp blod ringde 1177 rådgivningen och dom sa drick mycket du har nog tokat ut halsen och när du tagit halstabletter har de blivit stävt, värdens migrän har ja  och näsan rinner stup i ett och va mer jo mina ögon började rinna igår :( allt på en och samma go hell yey eller inte, vill bara bli frisk nu må  bra och gå till skolan, kunna äta men nej då, kan knappt bära saker längre är så jävla dålig och hög feber.

VIILL BLI FRISK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar