Om mig

Mitt foto
Jag är en tjej på 18 somrar. Bor i Jönåker och går första året på Gymnasiet - handel. Mitt liv har haft både nedgångar och uppgångar som alla gjort mig till den person jag är idag. Ni kommer att kunna följa mig i alla min äventyr i livet. Min passion och det jag brinner för är att rida/hästarna, skriva dikter - kanske ni får några smakprov - min Pojkvän Daniel och självklart alla mina underbara vänner. Självkart kommer ja blogga en hel del om min träning :) kampen om att gå ner 20 kg till sommaren

torsdag 8 mars 2012

sitter och tänker :(

är helt snorrig ont i huvudet, kliar, mår illa, och halsen klia, har sovit skit dåligt idag men de skiter ja i ja ska fan upp till skolan för när man inte bor hemma har man inte råd att vara borta, ialla fal idag så ringer å sidan till mig runt 8 för en akuttid :) hoppas få veta nu va jag är allergisk mot. men men

mina funderingar är vart är mina vänner när ja behöver ett ord som bara krya på dig tänker på dig eller något. litet litet ord. ja har aldrig någon som stöttar mig den ända gångerna folk finns som ja märkt är när ja ska försöka gå ner i vikt eller rökningen , jag känner själv att ja inte har någon att prata med vet inte vem ja ska öppna upp mig för kuratorn går de inte att öppna mig för, har gjort de för skolsyster med de är för hon fick läsa om anmälan och grejer. men varje natt kommer tankarna är rädd är skrämd för att vara inne i stan ja flyr för jag inte vågar. jag umgås inte ens med Natali,Becca, Lina eller Pontus när ja kan eller har tid för ja vågar inte . jag är rädd för att HAN ska komma fram. undra hur livet hade vart om jag hade anmält honom. skulle ja bli hotad ? skulle kan komma fram och hota om min syster ? nej ja vet inte .. åhh varför va han på mig. vill kunna må bra leva som jag gjorde innan allt hände kunna umgås med mina underbara vänner . men de går inte

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar