Om mig

Mitt foto
Jag är en tjej på 18 somrar. Bor i Jönåker och går första året på Gymnasiet - handel. Mitt liv har haft både nedgångar och uppgångar som alla gjort mig till den person jag är idag. Ni kommer att kunna följa mig i alla min äventyr i livet. Min passion och det jag brinner för är att rida/hästarna, skriva dikter - kanske ni får några smakprov - min Pojkvän Daniel och självklart alla mina underbara vänner. Självkart kommer ja blogga en hel del om min träning :) kampen om att gå ner 20 kg till sommaren

onsdag 7 mars 2012

Tänk om vi de förflutna kan glömma, stoppa de någonstans och gömma. Bara det roliga spara, vad mycket lättar allt då skulle vara. För det är det jobbiga som tar plats, man måste hela tiden ta ny sats, För det förflutna går inte att slänga, inte häller utestänga.



Minnerna snurrar i mitt huvud varje kväll de är så svårt att kopla av och glöma , det du gjorde mot mig skadade mig så psykiskt och fysiskt illa ja klarar inte av min vardag som jag gjorde förut, när ja försöker koppla av göra något kul kommer du och förstör i mina tankar. vill ha de som förut som de var innan du gjorde allt de hämska mot mig. men kommer aldrig kunna glöma fär du har satt djupa sår i mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar